V uličkách OBI

Bude se dnes v tom OBI hodně nakupovat, takže si určitě vezmu ten velký vozík, co hodně unese. A to už Terezička zajásá, až se jí rouška zatřepe, protože se povozí.

Mně to nevadí a ona si sedne dopředu. Jedeme hlavním koridorem směrem k cementům a tvárnicím. Jenom ten její zvyk chytat za jízdy kolemstojící předměty mi trochu leze na nervy. Třeba hned zkraje tam byla krásná hranice ze sanitárních silikonů, mohla tam stát dodnes, jenže Terezička vystrčila ruku a jak jsme jeli, vzala jednu spodní flašku sebou. Nějak to pak přestalo držet rovnováhu a hranice se zřítila.

Zahnul jsem rychle mezi obklady a dlažby, beztak jsem se tam chtěl už dávno podívat. Na šikmých platech tam byly srovnané různé vzorky, Terezičce se líbila jedna do červena, jako naschvál o ni bylo opřených asi patnáct dalších, co se dá dělat, šlo to všechno s rachotem k zemi. Zahnul jsem bez zdržování do další uličky, tam co byly vysoké sloupy Ytongů, já se zrovna díval úplně nahoru na polystyreny, budu zateplovat, víte, a tak periferně cítím, že vozík nějak drhne, tak co, jsem chlap, zabral jsem, jenže to nedrhnul vozík, jen Terezička se zrovna držela nejspodnější tvárnice, tak se celá paleta vysypala do uličky, Ytongy patnácky na maděru, zahnul jsem do oddělení řeziva.

Byly tam přesně ty hranoly, co už dlouho sháním, tak jsem počítal, kolik by mě stálo dvanáct kusů deset na deset a pak slyším zase další rachot, zřítily se tam střešní latě, nějak jsem si nevšiml, že Terezička zase natáhla ručku. Zahnul jsem mezi kamna a roury, to se ví, že za chvíli byla podlaha plná plechu, ty její ručičky musí pořád za něco chytat. Už jsem skoro neměl kam jet, všude za námi uklízel personál zbořené zboží, naštěstí neměl nikdo podezření a nechali nás v klidu jezdit. Dostali jsme se ještě do barev a laků, tam popadaly nějaké Duluxy a Jupoly, jen asi sedmnáct plechovek a osm kýblů, většina se při pádu ani neotevřela, ale přeci jen jsme zahnuli do zahrádkářů.

Terezičce se kytičky líbí, tak si za jízdy chtěla utrhnout větvičku, ale ty dnešní kytky drží jako čert, šlo to dolů i s květináčem, vlastně jich šla dolů většina, ale některé se ani nerozbily. Zahnuli jsme k pokladnám.

Tam poblíž stála paní z prodejny a rozdávala nějakou propagaci, a jak jsme jeli kolem, Terezička ji chytla za sukni a paní měla najednou krásný, dlouhý nohy bez sukně. Ale fakt krásný, takový se jen tak nevidí. I teď jsem zahnul, ale už bez Terezičky...

Autor: Jaroslav Kuthan | středa 21.10.2020 9:10 | karma článku: 14,65 | přečteno: 588x
  • Další články autora

Jaroslav Kuthan

Průšovo neštěstí

Ale jo, něco se stalo, to se pozná. Ukázal jsem na Vaněru véčko a k tomu jsem přidal povinné: "Dvě!" Jenže Průša, sedící naproti mně, řekl: "Já si dneska nedám."

14.10.2022 v 8:40 | Karma: 11,11 | Přečteno: 261x | Diskuse| Poezie a próza

Jaroslav Kuthan

Rodiče a děti, bití a nebití

Bít či nebít? A to je právě to, oč se mi hlava rozbíjí. Jak si věc vlastně stojí, když jde o vztah rodič - dítě a bití nebití? Třeba mi někdo rozsvítí.

25.4.2022 v 8:59 | Karma: 5,39 | Přečteno: 136x | Diskuse| Miniblogy

Jaroslav Kuthan

Ráje

A Vyšší moc odstřihla poslední dílek z metru, který odměřoval dobu od vyhnání Adama a Evy. "Každému jeho ráj," pravila a odložila nůžky do božského šuplíku.

16.4.2022 v 15:05 | Karma: 10,08 | Přečteno: 243x | Diskuse| Poezie a próza

Jaroslav Kuthan

Značkování

Průšova žena kmitala od rána v kuchyni, ale Průšovi se to tak jako tak nezdálo. Měl dojem, že si až moc často dává pauzy.

25.3.2022 v 14:06 | Karma: 14,06 | Přečteno: 307x | Diskuse| Poezie a próza

Jaroslav Kuthan

Jsem hrdý

Promiňte mi, že užívám tak vzletných slov, ale skutečně se mi srdce dme pýchou, když spatřuji veškeré projevy osobní statečnosti mých spoluobčanů.

22.3.2022 v 7:20 | Karma: 22,24 | Přečteno: 435x | Diskuse| Poezie a próza
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Maďarský zákon o svrchovanosti dráždí europoslance, mají „vážné obavy“

24. dubna 2024,  aktualizováno  20:25

Nový maďarský zákon o svrchovanosti, který má bránit zásahům zvenčí do národní politiky, v rezoluci...

Ukrajina tajně použila střely dlouhého doletu, nová pomoc vítězství nezaručí

24. dubna 2024  20:19

Ukrajinská armáda už začala používat balistické rakety dlouhého doletu. Tajně jí je poskytly...

VIDEO: Londýnem běhali splašení koně. Zkrvavení vráželi do aut, pět lidí zranili

24. dubna 2024  13:32,  aktualizováno  20:16

Centrem Londýna pobíhalo ve středu pět splašených koní královské kavalerie. Způsobili velký chaos v...

VIDEO: Slovenský pravičák vypustil nad hlavou europoslancům holubici míru

24. dubna 2024  20:09

Krajně pravicový slovenský europoslanec Miroslav Radačovský překvapil přítomné na jednání...

  • Počet článků 194
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 536x
Jsem jeden z mnoha.

Seznam rubrik