Diskuse

Ledňáček

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
LN

R^...občas je zahlédnu u Jizery....

0 0
možnosti
JK
KT

Jejej, vy jste se vrátil? Ráda jsem čítávala vaše povídky. Ledňáček je krásný, i když ve mně evokuje trochu pochmurnou náladu z tragického konce Karla Čapka. Nevím zda to byla jen scénáristická licence nebo se to zakládalo na skutečnosti, ale ta scéna z filmu mi nikdy nevymizí. Pokud jste ten film viděl, vzpomenete si.

1 0
možnosti
JK

Vám to připomnělo film o Čapkovi (bohužel neviděl) a mně jste připomněla text písničky "Haló, já jsem se ti vrátil..." Jen to tykání si odmyslete, já pouze cituji :-)

0 0
možnosti
FS

Nádhera. U nás jsou na Malši po Římovem, já mám chalupu u Zborovského potoka, který je už bohužel bez ryb ale i sem občas zalétnou od Malše se podívat, zda tu nějaká rybka není. Je úžasné je pozorovat jak letí nad korytem.

Ale nezůstávají tu, jen proletí jako pátrací letoun. Takže Vám ty fotky (v dobrém) závidím.R^

0 0
možnosti
JK

Oni mají obrovskou schopnost vyčmuchat člověka, byť ten leží nehybně v trávě přikryt maskovací sítí a oblézán slimáky a klíšťaty. To si pak sednou na větev někam nad vás a dávají vám najevo, že o vás ví a že nějaké focení nepřipadá v úvahu. :-)

0 0
možnosti
PK

Zdravím, moc pěkně jsem si pokoukal. Čím foceno, pokud to tajné není.

0 0
možnosti
JK

Nikon D5100, objektiv Nikkor 55-300mm. Ale nikomu to neříkejte :-)

0 0
možnosti
Foto

Ledňáčka jsem neviděl, ani nepamatuji :) R^

1 0
možnosti
JK

Naštěstí za letu průběžně píská, takže se na něj člověk může připravit

1 0
možnosti
Foto

Jé, mami, tady kvete vrabec...   R^

2 0
možnosti
JK

No a na podzim zase opadá

0 0
možnosti
JN

To je ale manekýn! Jak si je vědom své vyjímečnosti, umí se prodat R^

1 0
možnosti
JK

To mohu potvrdit... že se umí prodat :-)

0 0
možnosti
DM

... nádhera, děkuji :)  Překrásný tvor, když jsem ho viděla "naživo", zatajil se mi dech... přála bych ten zážitek všem :)

1 0
možnosti
Foto

I40v96a37n 32M86a30r22e35k

28. 5. 2014 21:03

Párkrát v životě jsem zahlédl v letu,je to letící drahokam,fotky jsou hezké ale bohužel ten kovový lesk nezobrazí ale i tak dík ! ! ! R^ R^ R^

1 0
možnosti
JK

Nemáte zač. Naživo je to vážně úplně jiný pták... :-)

1 0
možnosti
IS

To je elegán, ne nadarmo mu říkají anglicky kingfisher. Ovšem i náš ledňáček zní hezky. Gratuluji k zážitku.R^

1 0
možnosti
JK

Zážitek to byl, takže gratulaci s povděkem přijímám. A děkuji :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 194
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 536x
Jsem jeden z mnoha.

Seznam rubrik