Diskuse

Konipas

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
LN

..luční...nebo polní...???..stále si je pletu...jeden je do žluta...druhý do běla....

0 0
možnosti
JK

Konipas luční je žlutý. A polní tuším nebyl dosud objeven :-) Tihle na fotkách jsou konipasové bílí.

0 0
možnosti
Foto

Já teda furt nechápu, kde maj ty koně!

0 0
možnosti
Foto

Posmíval se konipásek

jednou z rána datlovi:

Datle datle, kde máš datle?

Datel vážně odpoví:

Datle mám tam konipase,

kde konipas koně pase. Takhle pěkně to napsal pan Kainar.:-)

0 0
možnosti
Foto

Nejvíce se mi líbí konipas_8 :) Jen jako laik...bych ji nahoře ořízl tak, aby kompozičně větvička byla nahoře stejně jako dole ... neukončená :) Ale je to jen pocit ...

0 0
možnosti
JK

Jo, to tak asi bude. Já se s ořezem moc nemažu. :-)

2 0
možnosti
Foto

Nany při každém konipasovi nadšeně vykřikla "jééé", já bych ale měla dotaz: jsou to opravdu mladí? Že jsou tak šediví...8-o

0 0
možnosti
JK

Dospělí jsou sytě bíločerní. Pozdravuj. :-)

1 0
možnosti
PK

Trochu moc konipasa, ale jinak karmička

0 0
možnosti
JK

A to jste to tady měl vidět před chvílí...

0 0
možnosti
Foto

Kouzelná série, ale upřímně: méně by bylo více.

Fotostudie konipasů uspokojí snad ornitologa, ale nám laikům po chvíli v té záplavě splývají foto natolik, že člověk po chvíli ani nerozlišuje, zda se konipas hrabe pod pravým nebo levým křídlem.

I ti Japonci ve svých dřevorytech krásou šetřili. :-)

0 0
možnosti
JK

Máte pravdu. Sedmnáct fotek je moc. Nějak jsem se v tom nadšení zapomněl ovládat. Jdu to zredukovat. Děkuji za užitečnou připomínku.

0 0
možnosti
KT

Konipas se poved. Některé kompozice připomínají staré japonské dřevoryty.

0 0
možnosti
JK

Ano, tak jsem to také od samého začátku pojal... ;-)

0 0
možnosti
JR

J34a31r52a 72R28a29n75k

4. 6. 2014 23:37

R^myslim, ze to tady mam, rika se jim wren...

Wren - Wikipedia, the free encyclopedia

en.wikipedia.org/wiki/Wren

0 0
možnosti
JK

Vědět, že jsem dneska fotil wreny, tak se na to vykašlu :-/

3 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS