Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

... a vyletěl ptáček! R^:-)

0 0
možnosti
Foto

R^na ptáky máte talent:-)

0 0
možnosti

Nádherné fotky. Téměř denně jsem brhlíka sledovala na krmítku, kam létali i strakapoudi. Než se udělalo teplo, přilepšovali jsme jim vlašskými ořechy.

1 0
možnosti

K těm vlašským ořechům... kde máte to krmítko? :-)

0 0
možnosti

Takoví podobní jsou i u nás na chatě. Ale pletu si ho se šoupálkem lesním (nebo obecným?). Nemáte i fotky šoupálka? Nikdy nevím, který je který...:-)

0 0
možnosti

Myslíte asi šoupálka krátkoprstého případně dlouhoprstého. Toho mám také vyfoceného, ale na vystavení to není. Je to taková brambora s dlouhým a úzkým, zahnutým zobákem :-)

1 0
možnosti

Svatá pravda, zlatá slova, moje řeč... :-)

0 0
možnosti

..jj.ty znám..celou zimu chodí do krmítka pro slunečnici....

1 0
možnosti

Po slunečnici jdou jako šílení, to mohu osobně potvrdit :-)

1 0
možnosti

kde jenom všechny ty ptáčky berete?R^:-)

0 0
možnosti

Zdědil jsem po strýci nemalé zásoby :-)

0 0
možnosti
Foto

jj, brhlík je osobnost...R^

0 0
možnosti

Až mám obavy, že se to jednou vymkne kontrole

0 0
možnosti
  • Počet článků 194
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 536x
Jsem jeden z mnoha.

Seznam rubrik