Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^ Doufejme, že bratr zůstane silný a nepodlehne.

0 0
možnosti

Děkuji za tichou vzpomínku.

0 0
možnosti

Rád vás čtu. Tipl bych si, že toto je zatím váš nejlepší počin. R^R^

0 0
možnosti

Děkuji. Měchýř se mi dme pýchou.

0 0
možnosti
Foto

Já si háček nosím pro jistotu s sebou :-)R^

0 0
možnosti

Spolu s validním rybářským lístkem... :-)

1 0
možnosti
Foto

Jaroslave, opět super! R^Teď už vím, kde jste tak dlouho vězel, ale nenapadlo mě, že zrovna na háčku;-D

0 0
možnosti

Bydlím ve Vodňanech, což hovoří za vše...

0 0
možnosti

Můžete psát dál, přečetl jsem si pár Vašich povídek a zdá se, že mnohé si čtenáře najdou.

0 0
možnosti

Díky, psát budu, jen co se mi povede zdrhnout z podběráku

0 0
možnosti

Pěkné, vtipné. Pointu se mi nepodařilo předem odhadnout.

3 0
možnosti
  • Počet článků 194
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 536x
Jsem jeden z mnoha.

Seznam rubrik