Diskuse

Naše nejlepší kamarádka (povídka)

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Ták, Jaroslave, a s čtením Vašich blogů jsem skončila .....dřív, než jsem začala!;-D

No, mám já zapotřebí číst před spaním takové SM horrory?8-o Nemám!:-)

Vy jste tu fakt chyběl;-DR^

0 0
možnosti
JK

Já dělám naturalismus v nejdrsnější podobě, romantika je mi cizí. V mých povídkách se lidé věší, děti se vyhazují z vlaku a králící žerou štěňata!

0 0
možnosti
Foto

Pane jo, to je krutá povídka! A kde jste se Jaroslave tak dlouho toulal?;-)?

0 0
možnosti
JK

Sháněl jsem nové štěně, to předchozí nám sežral králík :-/

1 0
možnosti
Foto

Kde jsem toho králíčka jenom viděl? Jo už vím: v Monty Pythonu ;-DR^

https://www.youtube.com/watch?v=cCI18qAoKq4

1 0
možnosti
JK

Bunníček byl evidentně z rodové linie

1 0
možnosti
Foto

nikdy bych nevěřila v tak fatální neschopnost někoho za patnáct tisíc a nikdy bych nevěřila, že E.A.Poe je vpodstatě břídil.R^:-)

1 0
možnosti
JK

Já bych tomu také nevěřil, kdybych o tom nenapsal...

2 0
možnosti
RE

Jo, svět je naruby!!...;-D;-D

1 0
možnosti
JK

Naopak, ruby jsou na světě!

0 0
možnosti
JR

J32a54r87a 74R15a74n21k

2. 6. 2016 16:13

Hruza, ale u Tebe nikdy clovek neviV, jednu dobu jsi mel kotata, vykukovala z oken.

Ale na google muzes najit kraliky nadmerne velikosti, myslim, ze se pestuji ve Skotsku a pokud by nejaky Bunny Byl jejich postavy, vyporadal by se i s vetsim Bertem.

0 0
možnosti
JR

J77a16r18a 68R24a10n53k

2. 6. 2016 16:15

Tady je z youtube - 25 kg Bunny a prerostl ho Darius:

https://www.youtube.com/watch?v=3m1_cJdvzgo

0 0
možnosti