Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Tak snad líp než takhle natur, se to napsat nedá! Víc než srozumitelné. Fakt se to čte jedním dechem. Jen snad.....proč je to tak krátké?:-)))))))))

No jo, píšete senzačně....

0 0
možnosti
JK

Krátké je to proto, že se jedná o ořezanou verzi. V plné verzi žádné ze jmenovaných dětí nepřežije...

2 0
možnosti

Cotomabyttypuritankomorbidni?jo a cz!:-)

0 0
možnosti

Jaroslave, Vy jste můj (oblíbený) člověk!:-))))))) - totiž úplně normální. A kdo to dnes má?

0 0
možnosti
JK

Normální... nemohla byste mi to dát písemně pro mého psychiatra? Hodně by mi to pomohlo.

0 0
možnosti

:)))))) dejte mi adresu, napíšu to ráda. Vy jste fakt boží!:-))))))))

0 0
možnosti
JK

Bohnice, pavilón 25, oni už budou vědět...

0 0
možnosti

Tak fajn - to už je konkrétní. Držte mi tam místo:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 194
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 536x
Jsem jeden z mnoha.

Seznam rubrik