Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Malý dotaz. Hlavní hrdina po finálním sdělení manželky vraždu dokonal, nebo si šel do lednice pro pivo?

0 0
možnosti
JK

Tak samozřejmě nejprve zamordoval, potom zapil...

0 0
možnosti
Foto

Jaroslave, super! Ráda jsem si vás zase přečetlaR^;-)

0 0
možnosti
JK

Já to dobře vím, že mě máte přečteného...

1 0
možnosti
RE

R^ Ale stalo!! ...sakra, důkaz, že bych uměl aspoň trochu naslouchat, byť peněz moc nenosim...:-):-)

0 0
možnosti
JK

Ideální je být bohatý a k ženě trpělivý :-)

0 0
možnosti
JP

R^Některé pilíře manželství opravdu mohou vést k Mongolovi z kulturáku;-)

0 0
možnosti
PS

Určitě tam ale nepovedou provázky z níže uvedeného rčení:

"Mužje sloup stanu, žena jeho plachtou a děti jsou provázky, kteréstavbu spojují" » Arabské přísloví.

1 0
možnosti

Jóva, to je ale dlouhatánská povídka!:-) Skvělý výkon! Ale není to jako nosit sovy do Athén?:-P Jo, nezvykle pravdivéR^

2 0
možnosti
JK

Zajímavé, že do Athén se sovy nosit mohou, ale vyvážet je z Athén je přísně zakázáno!

2 0
možnosti
Foto

;-Dtak tohle je přesná trefaR^.

4 0
možnosti
JK

Ano, trefil jsem v Athénách sovu přímo do obličeje... (pokud někdo něčemu nerozuměl, odkazuji na paní Šípkovou o patro výše)

2 0
možnosti
Foto

Jaroslave, se i přenesu rukomávnutím přes vaše-své pocuchání slunkových lásek k cizincům...žárlivej chlap nevidí neslyší - a jsem zase ráda, že jste něco napsal:-)R^a já si přečetla;-)

4 0
možnosti
JK

Tyhle boje už mám za sebou, řekl bych... A teď k vlastnímu tématu... ano, správně, takže děkuji... :-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 194
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 536x
Jsem jeden z mnoha.

Seznam rubrik