Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Pravdivý příběh to nebude a jako smyšlený je to blbé.

2 2
možnosti

Díky, konečně někdo racionální, kdo nezná slitování a nemá fantazii. R^

1 0
možnosti

Taktik na prd, když zakroužkuje sebe!;-D

0 0
možnosti

Halt ego bylo silnější :-)

1 0
možnosti
Foto

Byl jsem to já...... Karma..

1 0
možnosti

Jo, v té horní řadě...

1 0
možnosti
Foto

nechci nikoho urazit, ale že Vy se, Jaroslave, směle a úspěšně živíte v mnoha ženských časopisech a internetových ženských poradnách jako tvůrce textů zklamaných (.fiktivních.) Daniel 32, Jan 27, Ev 36, Mirek 29...a následně jste další půlkou svýho já oblíbenou doktorkou duší, co pomáhá?....;-D postupně;-)i dohromadyR^

2 0
možnosti

Nejdřív jsem myslel, že jsou to odkazy na biblické texty, ale pak mi došlo, že mezi apoštoly nebyl ani jeden Mirek...

2 0
možnosti
Foto

Jo, na tenhle fenomén se ze svého mládí dobře pamatuju.

Říkalo se tomu "jednotná kandidátka Národní fronty" :-)R^

3 0
možnosti

Ano, nakonec s návrhem sám, rád a dobrovolně musíš souhlasit...

1 0
možnosti

Dobrá rada nad zlato, ne? Ale co s tím, když je blbá a slepá, nebo obráceně?;-D

K čemu jí ta rada bude, že?

1 0
možnosti

Já jsem ovšem také nepochopil, proč se dotyčný tak rozzuřil. A to jsem autor!

0 0
možnosti
Foto

;-DR^ Jaroslave, super! (a ty poradno, poraď)

1 0
možnosti

Kvalita vašich komentářů má vzestupný trend... konstatuji s uspokojením :-)

1 0
možnosti

Pošlete tento dotaz do všech ženských časopisů a dostanete množství rad od kouček na vztahy. Co koučka, to jiná rada.Můžete vybírat.;-)

3 0
možnosti

Koučka... to je skoro stejné povolání, jako uhlobaron... :-)

3 0
možnosti
  • Počet článků 194
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 536x
Jsem jeden z mnoha.

Seznam rubrik