Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
IM

I65v70a 91M21a57r13k90o53v10á

18. 8. 2017 16:20

Ano, máme ten život kapánek postavený na hlavu, a to nám musej říct UFOni. :-)Kamarádka mi zrovna vyprávěla, že její známá si do panelákového bytu pořídila severského psa, který potřebuje hodně pohybu. Holka je od rána do večera v práci, takže psa třikrát týdně vyveze autem k lesu, kde ho nechá proběhnout na louce. Pes má depku, samosebou, smutný, nežere. Takže teď k nim chodí psí psycholog!! Taky na hlavu. No a ten závěr povídky je opravdu nádherný...R^

1 0
možnosti
JK

O psech a lidech je to někdy fakt doopravdy žádná legrace... :-)

1 0
možnosti
PB

P96e72t93r 72B19u44r60i23a63n

18. 8. 2017 12:11

Moc povedené, karma.R^

2 0
možnosti
JK

Díky za komentář, pro mě je vždycky úspěch, když mi nikdo nenadává...

0 0
možnosti

Jaroslave, toto je perla Vašich povídek! Až nadpozemsky skvělá!

0 0
možnosti
JK

Ano, co se nechytá na zemi, chytne se určitě nad zemí...

1 0
možnosti
Foto

Ještě, že ho nevzali na exkurzi do parlamentu:-)R^

0 0
možnosti
JK

Chystá se druhý díl, nebojte...

0 0
možnosti
Foto

R^;-D jste sem ale naházel ,,perel,,! Jedna lepší než druhá...

no, nedám se odehnat:)) a čtu Vás ráda, Jaroslave

2 0
možnosti
JK

A to jsem vás odháněl od prvního okamžiku... všechno marné :-/

1 0
možnosti
  • Počet článků 194
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 536x
Jsem jeden z mnoha.

Seznam rubrik