Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JK

To je od vás moc hezké

0 0
možnosti
Foto

Jo, taky jsem kdysi na jeden takovej exemplář narazil :-)

0 0
možnosti
MS

R^Tak zaplať příroda, že to odnesly jen prsty. Nabízely se i jiné možnosti. ;-D

1 0
možnosti
JK

Ano. Namátkou mne napadlo ucho, nos a jistě se najde mnohem více vhodných orgánů...

0 0
možnosti
Foto

To mi zde chybělo! ;-DVítejte a prosím už bez pauzyR^

1 0
možnosti
JK

Taky mám pocit, že zrovna já jsem tady akorát tak ještě chyběl...

0 0
možnosti
OP

Pane jo, ještě že chodím spát pozdě! R^

1 0
možnosti
JK

Teď budu potřebovat trochu pomoci s pochopením souvislosti :-)

0 0
možnosti

Drsné, ale bohužel...i tak to chodí.

(To byla ale dlouhá pauza, že?:-D)

0 0
možnosti
JK

Mezi "bohužel" a "i" tři tečky, to je pauza v normě... :-)

1 0
možnosti
JK

Viď? Kdo by se patlal v detailech... :-)

1 0
možnosti
JK
  • Počet článků 194
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 536x
Jsem jeden z mnoha.

Seznam rubrik