Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Každičký pejsíček má svého pánínka,

co po něm posbírá rozkošná h.vínka.

Ještě se lidičky na světě nestalo,

že by tu ho.ínko v travičce zůstalo.

1 0
možnosti

A já mám z pejsátka na skřínce slintíčky

a v pračce eldžínce jen samé chlupíčky.

Ve špajzu žraníčka pro celou smečinku

a v parku znám už teď kdejakou slečinku.

;-)

4 0
možnosti

Ještě pak prozraďte nám pane Františku,

zdalipak drbete štěňátka na bříšku... :-)

3 0
možnosti
Foto

R^pejsátka miluju takže mě jste kápl do notyR^;-)

1 0
možnosti

Taky je miluju, i když na rozdíl od nich to nepotřebuju vyřvávat na všechny strany :-)

2 0
možnosti

Mám ráda všestranné umělce jako jste Vy!:-))) (jistě i malujete)

Jaroslave, díky! To mě moc rozveselilo:-))

0 0
možnosti

Ano, jistě i maluji... :-)

0 0
možnosti
Foto

je to tuze krásné, vážně, ale chybí mi tam maxipesfíčata...R^:-)

0 0
možnosti

Jedná se o selhání autora...

0 0
možnosti

No, kdyby jenom rámusu:-)

0 0
možnosti
Foto

...když dělají rámus, nemůžou dělat nic, na co potřebuješ igeliťák, Odzkoušeno najatým hlídačem a venčičem dvou kusů, smýkaným jako v mexickém westernu do míst, kde je naopak posvátné ticho s mohutným výsledkem... krát dvě.

0 0
možnosti
Foto

R^To je hezoučký:-)

0 0
možnosti

a kde je borderka? R^R^R^;-D

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS