Diskuse

O mně

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Já tě ale poslouchám, fakt že jo a občas si přeji, aby se brána neotevřela, protože.....kdykoliv něco sdělíš, uvědomuji si, jak těžce to nesu....že s každým tvým výkřikem, stížností či pláčem se blížím tam, kde se musím smířit úplně se vším:-)

1 0
možnosti

Ano, jednou nám zakuká naposledy... :-)

2 0
možnosti
Foto

To může napadnout jen Jaroslava, super!R^;-)

1 0
možnosti

Mě nic nenapadlo, prostě jsem popsal svůj všední den :-)

3 0
možnosti

Nádhera a slastný odpočinek od mužů blogařů s příliš velkým egem;-DR^karma.

0 0
možnosti

Díky, ale já píšu výhradně kvůli svému nezvládnutému egu :-)

2 0
možnosti
Foto

:) jestli tu má někdo tenhle dar okouzlit něčím vážně zcela jiným, a přesto tak logickým, nebo docela logickým (pejsánek-králík;-D) je to tenhle brutální agresivní Jaroslav. Krása, fakt R^

3 0
možnosti

Díky, mě zase vždycky okouzlí vaše agresivní komentáře, plné bezpříkladné brutality :-)

0 0
možnosti

Moc pěkně napsané, Jaroslave!

6 0
možnosti

Zvláště odstavce a zarovnání se mi povedly R^

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS