Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Průša je vlastně borec. Co by neudělal kvůli lásce.

Jaroslave R^

0 0
možnosti

Je toho málo, co by neudělal... :-)

0 0
možnosti

No, tomu říkám optimistický blog!

Ale co bude bez Průšy, šmankote?

1 0
možnosti

Ne každý skok pod auto končí smrtí... :-)

0 0
možnosti
Foto

Pane Jaroslave, fakt hustý. ;-D Pobavilo mě zejména : jsem na ní málo mrtvej a kdy sám sobě sahal sotva po kolena.

0 0
možnosti

Ano, to jsou i moje oblíbená místa. :-)

0 0
možnosti
Foto

Kurňa, to je aspoň čtení na noc!;-DR^

1 0
možnosti

Všední příběh, nic, co by vybočovalo z každodenní rutiny... :-)

1 0
možnosti
Foto

tak kdy?;-) Kdy bude nějaká Vaše autogramiáda? co?...

Ať mi někdo poví, kdo u nás píše takovouhle skvělou černou grotesku, co má takovýhle odpal. Kuthan a pak klímováchaloidní Kája TrčálekR^ strašně líbilo. díky za čteníR^tohoto formátu

2 0
možnosti

Já vám strašně hrozně příšerně moc děkuju! :-)

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS