Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

VyR^ a Kája TrčálkovicR^ a Ludmila Svozilová ....Vy jste stejně nejlepší...Jestli bych něco chtěla, fakt umět napsat povídku. Závidím...a čtu Vás, Jaroslave, moc ráda...Psací stroj přeju Magdě... ač jako ona i já říkám - krásná povídkaR^:-)

0 0
možnosti
JK

Že jsem nejlepší to vím. Jen se mi stále nedaří ten názor vnutit širší veřejnosti... :-)

1 0
možnosti
PB

Hezké, karma. Ta básnička Mám jasno, je povedená, četl jsem ji zpětně.

Podle těch Číčenic hádám, že jsme krajané.

0 0
možnosti
JK

Vodňany, město mé. Děkuji za komentář.

0 0
možnosti
MJ
JK

Děkuji. Bude probíhat slosování pochvalných komentářů a výherce získává použitý, ale funkční psací stroj. Zatím máte slušné šance... :-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 194
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 536x
Jsem jeden z mnoha.

Seznam rubrik