Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VF

Premium = reklama na pivo Lobkovic.:-P

0 0
možnosti
Foto

Já bych do závorek rovnou napsal cenu, za kterou je autor (tzv. Premiant) ochoten čtenářům prozradit dané slovo. Všechny detektivky tak budou končit slavnou větou "Vrahem je (Kč 10,000)". :-)

6 0
možnosti
JK

Případně je možné toto realizovat formou aukce, kdy vrah bude odhalen proti nejvyšší nabídce

2 0
možnosti
Foto

Byl jsem tím (Premium) už beztak zmučen. A teď mě ještě k tomu totálně zchvátila Premiová muka Vašeho textu ;-D

0 0
možnosti
JK

Bylo toho Premium poslední dobou nějak málo... :-)

2 0
možnosti
PB

:-) dávám premium

0 0
možnosti
JK

Já vracím poděkování

0 0
možnosti
Foto

J27a85n 18Š70i11k

1. 1. 2020 19:30

Tak to bylo dost dobrý pane Kuthane. Přeji vše dobré do roku 2020, hlavně zdraví a spokojenost

0 0
možnosti
JK
Foto

Mě to jejich Premium taky... (Premium).

Vám karmaR^

6 0
možnosti
JK

Ať si ho strčí do Premium, že ano... :-)

4 0
možnosti
JK
Foto

jednoznačně Premium jako PremiumR^R^R^ bože jsem tu teď celá rozPremium...

;-DJaroslave, Vy jste prostě k Premium:)) děkuju, krása:)))

2 0
možnosti
JK

Pro vás všechno, paní Radko.

1 0
možnosti
VF

Inspiroval jste mě !

Místo nadávek budu psát Premium a nemohou mě smazat se slovy, že to nepatří do slušné, kultivované diskuse.Vám velký dík.:-)R^

1 0
možnosti
JK

To pak riskujete, že budete mít víc abonentů než samotný idnes a smáznou vás tím spíš...

2 0
možnosti
  • Počet článků 194
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 536x
Jsem jeden z mnoha.

Seznam rubrik