Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Tak jo, přečetla jsem na doporučení. R^

O já bych tak ráda skočila ;-)

0 0
možnosti
JK

Vás by byla škoda, myslím...

1 0
možnosti
PB

Karma. To mi připomnělo bonmot mého syna: čím víc sebevrahů, tím míň sebevrahů.

1 0
možnosti
JK

Mně to zase připomnělo výrok, že takový vrah je v podstatě pouze extrovertní sebevrah... :-)

2 0
možnosti
Foto

:-) R^ . člověk se ocitá někde u Sokrata...koukejte mi říct, proč bych na tom měl být hůř já , co ten bolehlav vypiju a vy nevíte, co mě čeká...než vy, co tu, vime v čem, zůstáváte;)

0 0
možnosti
JK

Popovídal bych si s vámi, ale mám vyražené všechny zuby, frakturu lebky, přeražené údy (všech pět), a páteř... radši nemluvit. Byla to fakt vejška...

2 0
možnosti
  • Počet článků 194
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 536x
Jsem jeden z mnoha.

Seznam rubrik