Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Právě vyrážím na dřevo. Díky vaší příručce už vím, jak na to;-DR^

1 0
možnosti
JK

Hlavně si vyberte vhodný les... :-)

1 0
možnosti
JK

Ano, doslova k nezaplacení :-)

1 0
možnosti
OP

Pěkné. V mnohém se tato užitečná příručka podobá dokonce i vědeckému zkoumání

0 0
možnosti
JK

Rady jsou konkrétní a věcné... k nezaplacení :-)

0 0
možnosti
Foto

J26a43n 84A63n76d60r20l50e

3. 1. 2020 16:48

Pane Kuthane, velice Vam dekuji, puvodne jsem si chtěl příručku zakoupit prave za ucelem vyroby vlastní stolicky, ale diky Vasemu naprosto výstižnému vycucu jsem si ji mohl vyrobit i bez ni. A protože je mi velmi lito, ze jste timto asi prisel o nemalou sumu z prodeje 1 kusu příručky, rad bych Vam prave vyrobenou stolicku nabidl jako kompenzaci. Jsem presvedcen, ze jde o kompenzaci naprosto vhodnou pro kompenzovani ujmy, kterou jste si sam publikaci clanku zpusobil. Postovne je zdarma, stolicku si muzete sam vyzvednout na adrese, kterou Vam ochotne sdelim po zaplaceni manipulačního poplatku hotove na stejne adrese.

R^:-)

1 0
možnosti
JK

A za mírný poplatek budu moci uplatnit slevový kupón...

1 0
možnosti

R^;-D

Škoda, že v úvodu chybí věta: "Než přistoupíte k výrobě stoličky podle našeho návodu, důkladně si rozmyslete, zda takovou stoličku vůbec potřebujete." Pak by byl ten návod dokonalý.:-)

2 0
možnosti
JK

On ten návod rozhodně není určený pro podivíny, kteří se jakkoliv rozmýšlejí... :-)

0 0
možnosti
Foto

;-D V návodu mi žalostně chybí rada: "K nátěru právě vyrobené židle použijte zásadně štětec. A to konkrétně štětec vhodný k nátěrům židlí. Vyvarujte se štětců k natírání židlí nevhodných."

2 0
možnosti
JK

Ano, hodně tragédií už způsobilo použití nevhodného štětce... :-)

1 0
možnosti
KT

Vážená redakce,

již dříve jsem se pokoušela vyrobit stoličku z plechových plátů, jelikož bez vaší účinné rady mě nenapadlo, že ji mám vyrobit ze dřeva nota bene dřeva vhodného. Když jsem si tedy vhodné dřevo opatřila, bylo i zakreslování a měření pro mne nesmírným překvapením. Myslela jsem, že vyříznutí kuchyňským nožíkem půjde od oka jako po másle. Nenapadlo mě taky, že spojení jednotlivých částí pomocí šicího stroje, který dokonale ovládám, bude tak nesnadné. Obrousit ostré hrany milým slovem už pak šlo celkem snadno.

Na závěr jen malé upozornění. Jelikož jste neupozornili, že si mám vybrat vhodný lak, nýbrž vybírat z množství laků na trhu, obávám se, že lakem na nehty mi bude trvat nalakování malým štětečkem velmi dlouho, takže se radosti ze svého krásného výrobku hned tak nedočkám.

Přesto děkuji za neocenitelné rady. Až dokončím stoličku, ihned se pustím do dalšího výrobku, na což se nesmírně těším a doufám, že po prostudování příručky se ze mne stane zručný kutil.

S pozdravem "přes překážky ke hvězdám"

Klára Trnková

3 0
možnosti
JK

Právě proto jsou tu tyto nepostradatelné příručky :-)

1 0
možnosti
Foto

Hlavně nikomu nedělat reklamu. Povedlo se. Ode mne karma

0 0
možnosti
JK

Ano, povedlo se. Stačí zvolit vhodné materiály... :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 194
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 536x
Jsem jeden z mnoha.

Seznam rubrik