Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
BG

Třeba se berou po tak dlouhé době proto, že tu možnost dříve neměli. :-) U heterosexuálů je to jedno. Tam se čeká, až oba budou chtít.

0 0
možnosti
JK

Ono je to vlastně vedlejší, pro mne v tý reakci bylo cenný to, že neřešil nějaké blbosti, jak se to občas stává :-)

0 0
možnosti
JK

Já to mám podobně, takže když někoho slyším, jak říká jako důkaz svý tolerance: "Já proti homosexuálům nic nemám," tak si pomyslím: "A proč bys proti nim pro všechny svaté měl něco mít?"

V této formulaci jste vystihl dokonale podstatu omylu všech veřejných debat o homosexuálech. Já bych to vyjádřil takto: Do citů a vztahů jiných lidí nikomu nic není, jestli jsou heterosexuálové nebo homosexuálové, v tom nehraje roli.

3 0
možnosti
JK

Děkuji vám, váš příspěvek ve mně zanechal dobrý pocit.

0 0
možnosti
PK

..doufám,že ani proti plešounům...;-DR^

0 0
možnosti
JK

Plešaté lidi považuji za úplně, ale fakt úplně rovnocenné :-)

0 0
možnosti
Foto

Velmi svěží a prosté tak, jak pravda bez balastu prostá bývá :-)R^

1 0
možnosti
JK

Já děkuji, jen chci zdůraznit, že můj záměr nebyl vystavit tu nějakou pravdu, ale spíš svůj ideál, se kterým se díky bohu nebo přírodě uvnitř ztotožňuju. Ale díky za pozitivní reakci, mám z ní radost. :-)

0 0
možnosti
Foto

R^ o tom to je. Mám ovšem pocit, že s touto velmi jednoduchou filozofií věci tu budete jako muž z jiné galaxie:))

1 0
možnosti
JK

Občas se nějaký omezenec vyskytne, ale podle mne jich ubývá, to je moc fajn zjištění... :-)

2 0
možnosti
ND

Nějak vám nerozumím, podivila bych se stejně i kdyby šlo o hetero, šlo o tu dobu a ne sexuální orientaci, nebo jsem něco přehlédla?

1 0
možnosti
PB

P91e45t85r 90B65u33r23i98a21n

11. 11. 2020 20:14

Řekl bych, že onen blog je tzv. nakopávací.

Je sice naprosto o ničem, ale jsou v něm zmínění homosexuálové. A teď se jen čeká na to, kdo se do nich s vervou pustí, aby se jich ti jiní, správní lidičkové, mohli statečně zastat a ukázat tak, že mají srdíčko na dlani.

2 2
možnosti
  • Počet článků 194
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 536x
Jsem jeden z mnoha.

Seznam rubrik