Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

...a dostali nakonec ti dva řidiči rozpis nebo nedostali?;-)

0 0
možnosti

Vidíte, na ty dva jsem v tom řevu a zmatku úplně zapomněl...

0 0
možnosti
Foto

:-) hezký. Jeden moc fajn článek na přechylování a ty dramatické diskuze kolem toho napsal kdysi s nadhledem a humorem sobě vlastním pan docent Milan Machovec. Mnoho hysterického povyku pro nic, zvlástě nezamýšlíme.li se velmi pohodlně nad jazykem jindy vůbec... a život ...život jde v klidu dál. R^

0 0
možnosti

Právě že tenhlencten článek měl za úkol nemilosrdně zkritizovat zneužívání pracovní doby k soukromým identifikacím... :-)

1 0
možnosti

To, co potom se stalo, mě úplně vzalo a po zádech rozběh' se mráz,

ona v saku tam stála, dost divně se smála a hluboko zněl její hlas,

aby výkon svůj zvedla, prý moc prášků jedla, a teď je z ní chlap, jak má být,

pak pravil mi Véna, ten bývalý žena, slov pár, dodnes slyším je znít.

Řekl mi: "Karle, mně přibývá kil, já cítil se krásně, když dívkou jsem byl,

však nedbal jsem rady, teď pryč jsou mé vnady a v mlhách se ztrácí můj cíl,"

řekl mi: "Karle, mně přibývá kil."

1 0
možnosti

Byl jsem na nějaké společenské akci a naproti u stolu seděla ONA (či ONO?) Tělem chlap, kulturista, široká ramena, mohutné bicepsy, rýsující se žíly nalité k prasknutí, dlouhé blond kudrnaté vlasy, černé ženské krajkové šaty a lodičky na šteklách. Smutný to pohled na krizi sexuální identity...

0 0
možnosti

Tihle lidé nemají vkus... :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 194
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 536x
Jsem jeden z mnoha.

Seznam rubrik