Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
IL

Vůbec si nedokážu představit požádat někoho, aby mě pustil před sebe... To by mi opravdu muselo být hodně zle a bála jsem se, že se v obchodě složím nebo něco podobného. A za to bych se omluvila a asi vysvětlila... Jinak nevidím důvod...R^R^R^

1 0
možnosti
FF

:-)Kdybych viděl, že máte v košíku jen jednu květinku, zatímco já, kleště, kladivo, hřebíky, vruty, sadu vrtáků, sadu šroubováků, pilu rámovku, barvu, štětec na barvu, ředidlo na barvu, pytel cementu, pytel lepidla, těsnící tmel sanitární, těsnící tmel bitumenový, cererit, hlístice na lalokonosce atd. , tak bych Vás klidně pustil i bez požádání i bez důvodu;-):-);-D

0 0
možnosti
FF

Tak to se mi ještě nestalo, aby mě v podobném zařízení někdo žádal a přednostní vyřízení u pokladny. Za to, když se pohybuji po chodníku, tak mě každou chvilku někdo žádá o pár peněz;-D

Ale zajímala by mě taková technická skoro až matematická stránka věci. Měl jste v košíku naloženo více než onen asi manželský pár?

A dále pak, čistě modelingová otázka, v jakém poměru bylo velké pozadí dámy k ostatním jejím proporcím?:-)

0 0
možnosti
JK

Opticky jsem měl víc, protože jsem vezl polystyren, ale odbavení trvalo jen pár vteřin. Poměr pozadí ke zbytku byl cca 17:1.

0 0
možnosti

Paní zřejmě tento postup používala běžně a hřešila na to, že jen málo lidí nevyhoví. Proto už to asi z její strany nebyla ani prosba, ale požadavek, a odpovídala tomu i její reakce. Neměl jste vyměknout, možná by se příště chovala pokorněji.:-)

1 0
možnosti
JK

Ta reakce ji prozradila, to fakt nebyla zdvořilá prosba, ale povel a po nevyhovění těžká averze. :-)

0 0
možnosti
JS

Rafinovaně jste způsobil tomu manželovi problémy.

0 0
možnosti
JK

To se fakt v ten moment nedá domyslet... :-)

0 0
možnosti
JD

nechcete .... ?? nepotřebujete .... ??? ... občas odpovídám jen ANO a oni se diví, že opravdu myslím nechci, nepotřebuji ...

0 0
možnosti
JK

Jo, nebo po telefonu slavnostní sdělení, že jste vyhrál nějakou soutěž a pak otázka: Máte radost? Tam to úplně vybízí říct: Ne. :-)

1 0
možnosti
MB

Možná není až tak strašná, jak se v tu chvíli chovala. Třeba byla nevyspalá, vystresovaná z práce, v přechodu... Celou dobu nákupu ji manžel štval, třeba se přes hodinu hádali o barvě kachliček do koupelny a proto na něj házela vražedné pohledy. Po víc než hodině debat, že hráškové zelené kachličky jsou sice levnější, ale fakt hnusné začal manžel vtipkovat. To už bylo moc a tak už další vtip od chlapa neunesla.

I když podobnou paní taky znám. Celý život byla šéfovou v nějaké firmě a manžel už to její komandování neunesl, hned po maturitě utekly z domu i dcery. Výše důchodu pro ní byla tak šokující, že nastoupila do kanceláře malé firmy a tam ji všichni upřimně nenáviděli. Ne, že by uvnitř byla zlá, ale byla zvyklá, že ona zavelí a celý svět poslechne.

Velikost zadku nesouvisí z povahou. Víte to, že?

0 0
možnosti
JK

Zadek si člověk většinou nevybírá, takže nic proti. Ale nevyspalá nebyla, byla cílevědomá, energická, celé mi to připadalo, že si jde za svým a já jí stojím v cestě.

0 0
možnosti
PK

Frfňala a frfňala a pak ani nepoděkovala.....;-D;-D;-D

0 0
možnosti
JK

No, nějak ji to rozhodilo, to bylo poznat.

0 0
možnosti
ND

Co na to říct abych se opičila po Šárce...

No třeba vám byla jen nesympatická a to co o ní píšete může být úplně jinak... :-)

1 0
možnosti
JK

To už mě život naučil, že všechno je skoro vždycky jinak. Jen ty okamžité dojmy jsou někdy neúprosné.

1 0
možnosti
Foto

Co na to říct? Chudák její manžel. Mít doma ženskou bez smyslu pro humor není nic moc.

1 0
možnosti
JK

Třeba mají doma smíchu až nad hlavu. Paní tu srandu jistě dobře řídí. :-)

0 0
možnosti
Foto

Tady sonda nemusela jít moc hluboko. ;-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 194
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 536x
Jsem jeden z mnoha.

Seznam rubrik