Diskuse

Jsem hrdý

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Nevím ke komu tady mluvíte, ale řekl bych, že nikdo takový tady není.

Buďte hrdina, najděte ty lidi o kterých píšete, a řekněte jim to do očí.

0 0
možnosti

Někdo takový tady je, výpovědi Rusů, žijících zde v Česku, beru jako pravdivé. Jak je berete vy, je vaše věc.

0 0
možnosti

R^

Bude vám tohle stačit jako jasný postoj, nebo mám o těch incidentech pochybovat v návaznosti na článek "Jasná stanoviska"?

Na těch Ukrajincích na Ukrajině se mi líbí, že i přes to všechno, co se jim děje, tak rusákům deklarují dodržování Ženevských dohod v případě zajetí. Tedy i přes silnou motivaci jim nehrozí od Ukrajinců mučení.

0 0
možnosti
Foto

Smutné , ale nijak překvapivé. Součástí naší společnosti jsou lupiči, vrazi, zloději, podvodníci, nasilníci. Každým dnem jsou zatýkani někteří z nich a jiní zase propouštěni po výkonu trestu. Tisíce policistů tu nejsou proto, aby hledali zaběhnuté psíky a všímali si, zda řidičům svítí všechna světla. Jsou tu také pro odstrašení svou pouhou přítomností. Od činů, k nimž by jinak došlo třeba i z lidské hlouposti, o níž zde píšete. A v cíleně rozkopané společnosti plné pak radikálních protichůdných postojů se černá s bílou svaří častěji , když jiné barvy blednou. Nějak se nám nedaří volit si dost osobností majících na srdci opačný vývoj než je tento.

0 0
možnosti

Snad jenom trochu nahlédnout sám do sebe a rozeznat svoje temnější stránky, pak by se i ta zbabělost a malost v sobě snad dala usměrnit.

1 0
možnosti

Naprosto přesné a výstižné!R^

0 0
možnosti

Škoda, že zrovna tohle se nabízí jako téma.

0 0
možnosti

Mám Rusy ráda, jen rusáky NE. Ono je to stejné jak mám ráda Čechy, ale čecháčky ne. Stejně jsme my Moravané nejlepší!;-)

1 0
možnosti
Foto

To je tak drsný a tak...pravdivý.R^

0 0
možnosti

Bohužel pravdivý, doloženo mnoha svědectvími.

0 0
možnosti
Foto

Zdravím, také jsem si myslel, že Revoluční gardy už nezažiju...

1 0
možnosti

To jsou ti drsní opravdoví chlapi, s kulometnými pásy křížem přes hruď. Něco jako Bošek za časů Jakuba Cirkla... :-)

5 0
možnosti

Veledíky... málem jsem se přeťuknul a napsal vole díky... :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 194
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 536x
Jsem jeden z mnoha.

Seznam rubrik