Jaroslav Kuthan

Jsem jeden z mnoha.
  • Počet článků 194
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 536x

Seznam rubrik

Jaroslav Kuthan

Dobro (povídka)

"Bože můj, co zas!" tohle jsem vykřikl, když na mne Průša začal mávat přes sklo. Já byl na ulici, on seděl v Sedlárně.

11.3.2019 v 20:45 | Karma: 14,69 | Přečteno: 447x | Diskuse| Poezie a próza

Jaroslav Kuthan

Strašný ajťák

Volal jsem tomu ajťákovi v dobré víře, že přijede, odvede práci a zase zmizí. To, co ve skutečnosti následovalo, bych nepřál ani nejhoršímu nepříteli. Začala má těžká hodina.

29.6.2015 v 15:44 | Karma: 30,34 | Přečteno: 1789x | Diskuse| Poezie a próza

Jaroslav Kuthan

Než přišli oni (povídka)

"Než přišli oni, bývalo to šťastný a bezpečný město," započal vyprávět starý Sam a usrkl ze sklenice podmáslí.

26.7.2014 v 8:13 | Karma: 10,69 | Přečteno: 509x | Diskuse| Ostatní

Jaroslav Kuthan

Pěnkava (fotoblog)

Takový obyčejný pták, chráněné to není, žije to všude, zpívá to pořád to samé dokola, prostě nuda a nuda... A přeci stačí převést pěnkavku do pixelů a ejhle, ona zas není tak úplně obyčejná.

22.7.2014 v 18:25 | Karma: 22,03 | Přečteno: 619x | Diskuse| Ostatní

Jaroslav Kuthan

Ptačí zob

Sbírka všeho možného, co létá, leze po stromech a staví si hnízda. Soutěžní otázka - jedna z fotografií do blogu tématicky nepatří, uhodnete která to je?

10.7.2014 v 11:40 | Karma: 17,54 | Přečteno: 839x | Diskuse| Fotoblogy

Jaroslav Kuthan

Rehčí stardance (fotoblog)

Duo Reh-Cos bohužel dorazilo nekompletní, partner se zdržel při chytání hmyzu. Porota však souhlasí, že partnerka může toto kolo odtančit sama. Sama soutěžící partnerovu absenci nese těžce, dala se dokonce slyšet, že po soutěži dá partnerovi do zobáku. Ale teď již ticho, hudba začíná. Prosím, pojďte na taneční parket!

17.6.2014 v 11:25 | Karma: 20,87 | Přečteno: 675x | Diskuse| Fotoblogy

Jaroslav Kuthan

Brhlík (fotoblog)

Brhlík je pozoruhodný šplhoun. Ne však v hujerovském slova smyslu, nýbrž ve smyslu stromovém, případně jakémkoliv jiném, ale hlavně svislém. Například ho baví šplhat po hasičské hadici, visící na sušáku. Po kůře se pohybuje velmi rychle, bez ohledu na to, zda je hlavou nahoru či dolů. Což představuje pro fotografa výzvu, doprovázenou mnohými kletbami na brhlíkovu adresu... to při pohledu na rozmazané snímky. Ale což...

15.6.2014 v 19:15 | Karma: 23,29 | Přečteno: 820x | Diskuse| Fotoblogy

Jaroslav Kuthan

Když nastanou vedra (fotoblog)

Když nastanou vedra, stává se z každé louže, tůňky nebo kašny frekventované koupaliště. Ptáci se převléknou do plavek a vyrazí k vodě. A což teprve taková řeka, plná kamenů! Třeba taková, jakou si vybral k občerstvení tento konipas horský.

7.6.2014 v 13:45 | Karma: 20,75 | Přečteno: 760x | Diskuse| Fotoblogy

Jaroslav Kuthan

Konipas

Pohodlně usazen v kopřivách, fotil jsem dnes konipasí mládež, dovádějící na naplavených větvích. Člověk by neřekl, jak je to hezké, když se mláďata předvádí.

4.6.2014 v 23:00 | Karma: 18,20 | Přečteno: 553x | Diskuse| Fotoblogy

Jaroslav Kuthan

Ledňáček

To se stalo, když jsem se prodíral houštím podél břehu Blanice. Najednou nad hladinou zasvištělo něco modře blýskavého a zmizelo to v zákrutu řeky. Nejdřív jsem myslel, že je to svišť, ale když jsem se za tím vydal, sedělo to na větvi nad vodou a bylo to ledňáček. Takže jsem se schoval za padlý strom a fotil.

28.5.2014 v 12:42 | Karma: 35,56 | Přečteno: 2408x | Diskuse| Fotoblogy