Premium

Získejte všechny články mimořádně
jen za 49 Kč/3 měsíce

Odpozorováno

Doba líhne příklady k nenásledování. Fotky z Brazílie, ráj svobody, slunce, moře, lidé se druží, tak nějak to chtěl ten dobrý člověk prezentovat.

 My máme vše zakázané, oni mají všechno dovolené, u nich je svoboda, u nás nesvobodné peklo.  Pošli další fotky z ráje, hlavně proboha nefoť nemocnice zblízka!

A ty zatracený respirátory, co když mám vousy? Co když mám vousy? Co s tím, když mám vousy? Co si počnu, když mám sakra vousy? Co co si s tím počnu?

Policie hlídá okresy, 24 hodin denně, je tam zima, každou chvíli prší nebo sněží, tak jim to ještě ztížíme. Požadovat od příslušníka potvrzení o negativním testu, jinak se s ním nebudeme bavit, to je docela dobrý nápad, pravda? Okamžitě sdílet. Rád bych dotyčného poplácal po zádech a řekl mu: "Jsi borec!" I když blbec také začíná na "b".

A vůbec, buďme rozumní. Španělská chřipka zabila desítky milionů lidí a vidíte, jsme tu pořád. Hadr na obličeji je mnohem horší než virus, zvlášť na ulici, kde nikoho nepotkám, maximálně málem vrazím do policajta, který se na mě stejně jen usměje a kývne na pozdrav. Navíc znám člověka, který úplně normálně mluvil bez roušky s nakaženým a vůbec, ani trošičku se od něho nenakazil. To je důkaz, že nosit roušku je zbytečné a koronavirus ve skutečnosti není ani trošku nakažlivý. 

Poslední věta nepřipouštějící pochybnosti: "Já chci!"

 

Nominujte autora do ankety Bloger roku

Autor: Jaroslav Kuthan | pátek 12.3.2021 8:03 | karma článku: 13,52 | přečteno: 376x
  • Další články autora

Jaroslav Kuthan

Průšovo neštěstí

Ale jo, něco se stalo, to se pozná. Ukázal jsem na Vaněru véčko a k tomu jsem přidal povinné: "Dvě!" Jenže Průša, sedící naproti mně, řekl: "Já si dneska nedám."

14.10.2022 v 8:40 | Karma: 11,11 | Přečteno: 264x | Diskuse| Poezie a próza

Jaroslav Kuthan

Rodiče a děti, bití a nebití

Bít či nebít? A to je právě to, oč se mi hlava rozbíjí. Jak si věc vlastně stojí, když jde o vztah rodič - dítě a bití nebití? Třeba mi někdo rozsvítí.

25.4.2022 v 8:59 | Karma: 5,39 | Přečteno: 137x | Diskuse| Miniblogy

Jaroslav Kuthan

Ráje

A Vyšší moc odstřihla poslední dílek z metru, který odměřoval dobu od vyhnání Adama a Evy. "Každému jeho ráj," pravila a odložila nůžky do božského šuplíku.

16.4.2022 v 15:05 | Karma: 10,08 | Přečteno: 244x | Diskuse| Poezie a próza

Jaroslav Kuthan

Značkování

Průšova žena kmitala od rána v kuchyni, ale Průšovi se to tak jako tak nezdálo. Měl dojem, že si až moc často dává pauzy.

25.3.2022 v 14:06 | Karma: 14,06 | Přečteno: 310x | Diskuse| Poezie a próza

Jaroslav Kuthan

Jsem hrdý

Promiňte mi, že užívám tak vzletných slov, ale skutečně se mi srdce dme pýchou, když spatřuji veškeré projevy osobní statečnosti mých spoluobčanů.

22.3.2022 v 7:20 | Karma: 22,24 | Přečteno: 437x | Diskuse| Poezie a próza
  • Nejčtenější

Přes Česko přešly bouřky s krupobitím. Dálnici D1 pokrylo bahno a větve

6. května 2024  15:47,  aktualizováno  7.5

Do Česka přišly přívalové deště, na některých místech padaly i kroupy. Hasiči hlásili desítky...

Německo je otřeseno. Přišel brutální útok na politika, pak následoval další

4. května 2024  17:40,  aktualizováno  21:09

Na lídra kandidátky německé sociální demokracie (SPD) v Sasku do evropských voleb Matthiase Eckeho...

NATO určilo červené linie. Má dva scénáře zásahu proti Rusku, píší média

6. května 2024  12:35

Premium Severoatlantická aliance připravila krizové scénáře „červených linií“, při jejichž překročení...

S babičkou nepřežila nehodu ani vnučka. Její orgány zachránily tři jiné děti

6. května 2024  12:02,  aktualizováno  13:46

Nehoda z Čáslavic na Třebíčsku si vyžádala druhou oběť. Auto tam minulý čtvrtek zatím z...

Aktivisté žádají konec pedagožky Univerzity Karlovy a přednášky o „genocidě v Gaze“

6. května 2024  12:46,  aktualizováno  7.5 9:13

Karlova univerzita by měla přehodnotit zaměstnávání osob jako je doktorka Irena Kalhousová, uvádí...

Hrad začal platit cesty prezidenta. Za Zemana je celé musely financovat kraje

12. května 2024

Premium Když prezident přijede do krajů, nemá kolem toho být obrovská pompa, která stojí nejen hodně...

Pomohli její zemi bránit proti Japoncům. Filipínka teď o Češích vydává knihu

12. května 2024

Premium Měli to být spojenci nepřítele, ale namísto toho čtrnáct statečných Čechů nasadilo život, aby...

Úlet novin pečetil Trumanův triumf, lovec gangsterů už šok nerozdýchal

12. května 2024

Seriál Americké prezidentské volby dokážou překvapit, i když si všichni myslí, že dopředu vědí, jak...

Napadení a hajlování. Policisté v rámci derby pražských S zadrželi šest lidí

11. května 2024  22:15

Po skončení dnešního utkání fotbalistů Sparty a Slavie na stadionu na pražské Letné museli...

Večerní parťák na koupací rituál: Vyhrajte balíček od sebamed Baby
Večerní parťák na koupací rituál: Vyhrajte balíček od sebamed Baby

Přebalit, vykoupat, umýt hlavu, pořádně promazat celé tělíčko... Skvělým parťákem pro takový večerní rituál je sebamed Baby. Sháníte-li jednoho...

  • Počet článků 194
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 536x
Jsem jeden z mnoha.

Seznam rubrik