Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Ta povídka (nána:-)) má tedy pěknej sešup! Žádné zdržování....a pointaR^ Bravo!

0 0
možnosti

Co taky dlouze okecávat kolem ženských ňader, že ano...

1 0
možnosti

... jo tak ono se tomu říká věštění? ... to jsem nevěděl...

0 0
možnosti

Ano, a těší se veliké oblibě. :-)

0 0
možnosti

To musím vyzkoušet!

0 0
možnosti

Jen upozorňuji, že na každé ňadro musíte mít licenci!

0 0
možnosti
Foto

Skoro jsem vás kvůli cukrlátkům promeškala;-)R^

0 0
možnosti

Že jste to vy, tak jsem s tím mazáním počkal

0 0
možnosti

no vidíte....a to se přitom říká, že Průša je úchyl:-)

1 0
možnosti

Zdravím po dlouhém čase a samozřejmě máte pravdu :-)

0 0
možnosti
Foto

:) Včera jsem přepnul na Primu v momentě, kdy tam někdo věštil z řitního otvoru :)

1 0
možnosti

To by mě spíš asi bavily(a) ty(a) ňadra...

1 0
možnosti
Foto

Jo, naivni zensky si nechaji vestit ze vseho. :-) Tesim se na pokracovani.

0 0
možnosti

Mě už nenapdá, z čeho jiného by mohl na ženské věštit...

1 0
možnosti
Foto

vzala jsem Vaše jméno,příjmení, blog Idnes,cz a váš text a kolik si myslíte, že to celý hodilo dohromady slov? šestašedesát,... kurňa..., to bylo, aby to nebylo ďábelsky svižný

R^;-D;-D;-D

0 0
možnosti

Jsou lidé, kteří by daný námět rozpracovali do třídílné epopeje a ještě by tomu ponechali otevřený konec pro případné pokračování. :-)

2 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS