Diskuse

Děda a babka

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

A tohle jsem prošvihla, takže dodatečně karmiceR^;-)

0 0
možnosti

Pozdě, už je pozdě, karmu neberu, máte chodit včas! ;-€

0 0
možnosti
Foto

J18a71n 23R47ý45z66n69a18r

24. 5. 2016 22:31

Fajn článek, :-).

Nádhera života je v uvědomování si a přijímání všech možných jeho paradoxů.

1 0
možnosti

Život je nádherný. A po životě to taky určitě není k zahození... :-)

0 0
možnosti

Hezké :-). Když život je právě o tom poponesení břemene a víře, že se můžu opřít (a že mohu být taktéž oporou). A jinak, ať si brble ;-D. Jdu se juknout na Vaše starší blogy, nějak jste mi unikl :-)

0 0
možnosti

Jo, ty starší blogy určitě navštivte, není nad to padnout na kulturní dno... R^

1 0
možnosti

Jo, pěknéR^ - někdy to "z vonku vyzerá inak":-)

0 0
možnosti

... alebo celkom naopák... :-)

1 0
možnosti
Foto

R^takový milý malý haiku skoro

můžu drobnost? pište toho víc:-) určitě máte v záloze zase nějakou tu podobnou Jarmilu se vším nerozbitným

0 0
možnosti

Bohužel, v záloze mám nyní pouze lahve, ale v opravdovém umění jsem ještě neřekl poslední slovo :-)

1 0
možnosti
Foto

:-)To je milé. Jednou gentleman, navždy gentleman.

0 0
možnosti

Děkuji........... aha, to jste nemyslela mě, ale toho dědu...

0 0
možnosti

Až tu bude vládnout islám, nic takového se už nikdy nestane.

0 0
možnosti

Jsem rád, že si někdo všiml, že tento blog je především protiislámský... :-)

2 0
možnosti
Foto

Postřeh hezký :) přemýšlím nad názvem...k dědovi by se hodila babi...nebo k babce děděk...podle mého vnímání, a tak přemýšlím, proč děda a babka...asi větší sympaťák?:)

1 0
možnosti

Souhlasím. Světová literatura používá vždy "babi" :-)

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS