Diskuse

Matka (povídka)

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VI

V72l72a97s56t29a 53I66l13e59k

31. 10. 2016 21:30

Já si ten příběh dokonce i prožil. Nic veselého to nebylo, i když syn na tomhle břehu zůstal. Ale vás uznávám a rád čtu:-)R^

0 0
možnosti
JK

Lepší je stokrát o tom napsat než to jednou prožít. Díky.

0 0
možnosti
VF

K této povídce se vracím asi tak pošesté. Nevím, co a jak napsat.

Moc prosím, nežertujte o smrti.

0 0
možnosti
JK

Smrt je tu s námi odjakživa, tudíž musí být připravena na to, že její fiktivní obraz bude občas terčem humoru různé kvality. Konkrétní smrt je naopak věc tak vážná, jak vážně ji berou postižení.

0 0
možnosti
Foto

jojo... my rodiče si své představy a sebeprojekce do dětí prostě roubovat nepřestaneme nikdy. Karma:-)R^... ale dnes - tzv- povídkadlouhá... že vy jste na tom dělal s bráchou?

0 0
možnosti
JK

Brácha se jmenuje Alan, ale to jen tak mezi námi...

0 0
možnosti

Tomu výjimečně rozumím zcela.

(hlavně mezi řádky, takže nezvykle dlouhé!:-))

Skvěle napsané, Jaroslave!

0 0
možnosti
JK

Ano, jsem placen za každou meziřádku, takže si dávám záležet :-)

0 0
možnosti
Foto

R^ Mám rád černý humor :)

0 0
možnosti
JK

Já navíc miluju humornou čerň :-)

1 0
možnosti
VF

Máte štěstí, že jste nic takového nezažil, protože byste o tom nedokázal psát.

1 0
možnosti
Foto

R^Brutál, jako skoro vždycky.:-)

1 0
možnosti
JK
Foto

Napsano trochu :-) v nadsazce, ale moc pekne. Pobavilo mne to.

1 0
možnosti
JK

Ale opravdu jenom trošičku... :-)

0 0
možnosti