Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

:-)Jen jestli se nejmenoval AlzheimerR^

0 0
možnosti
JK

Taky nějaký spisovatel?

0 0
možnosti
Foto

Já ňák nevim... Nějakej Němec, co mi doma furt něco schovává;-).

1 0
možnosti
Foto

R^ super, mám takové povídečky strašně ráda, hezký... Jaroslave... znáte? Návštěva posazená na zahrádce se ptá hostitele : Tak , kde jste byli, Františku, na dovolené?...

Hele ,počkeej, já si vzpomenu, hned to bude... jen hele, jak se jmenuje tahleta kytka?... No ,to je, Františku,přece růže... Díky. Růženkooo, kde jsme letos byli na dovolené:)

0 0
možnosti
JK

Vás já odněkud znám, ale kdybyste mě zabila...

0 0
možnosti
  • Počet článků 194
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 536x
Jsem jeden z mnoha.

Seznam rubrik