Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

I89v14a 44M70a88r64k78o97v48á

29. 6. 2017 21:02

Věrné vykreslení čočkokaše mě uvrhlo do vzpomínek na vlastní přízemní čočkopříhodu ze školky.;-D No a Hyneček, co dodat? Děti jsou prostě úžasný a čistý - láska jako trám.:-)

0 0
možnosti

Děti jsou vskutku čisté, některé se ovšem musí nějdřív převléknout...:-)

2 0
možnosti

Jaroušku, Vy nezklamete! :-)) Heute člověčina! (to je světové, víte?):-D

Jo, a díky!

0 0
možnosti

Děkuji za celou iHeute.cz

1 0
možnosti

Hynečku! Jarmilko!

K. H. Mácha by záviděl.........;-D

0 0
možnosti

Dobrý postřeh. Dávám vám karmu.

1 0
možnosti
Foto

Láska beze zbraní. Jaroslave, připomněl jste mi dobu, kdy jsem za jídelním okýnkem sledovala tu drobotinu, takových Jarmilek a Hynků sedělo nad talíři mnoho, třeba tam sedí dodnes;-D Pobavil jsteR^

0 0
možnosti

Ano, pokud nesnědli všechnu čočku, sedí tam dodnes...

2 0
možnosti
Foto

R^neotřelý způsob vyznání lásky;-D snad se to neujme a nestane novým způsobem seznamování:-)

1 0
možnosti

Když někdo zoufale touží po vztahu, hodí se i vrh...

0 0
možnosti
Foto

;-DR^R^Tohle je ze života. A Hyneček je borec. Ovšem pamatuji si, že i moje děti blinkaly ve školce ty hnusy nazpět do talíře, leč z poměrně méně altruistických důvodů.

0 0
možnosti

Z toho vyplývá, že blít se dá ušlechtile i přízemně...

2 0
možnosti
Foto

Vás jsem dneska potřebovala...:-);-DR^napsáno fantasticky krásně

1 0
možnosti

Spíš krásně fantasticky, ale co bychom se hádali...:-)

1 0
možnosti

Děkuji. Všiml jsem si, že jste za každé "á" dala jeden palec. Maličkost, ale potěší... :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 194
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 536x
Jsem jeden z mnoha.

Seznam rubrik