Diskuse

Ve školce

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
FF

Když ale v družině jsem už zůstal sám se svými 185,6 cm. Všichni byli po obědě zbiti.

0 0
možnosti
FF

Škoda, že zde jsem přišel pozdě, ačkoliv mnoho měl bych do diskuze.....:-)

0 0
možnosti
JK

Ještě stále můžete celou diskusi zvrátit ve svůj prospěch :-)

0 0
možnosti

Dobře Vy, Jaroušku! Myslím, že byste se přidal:-DD

3 0
možnosti
Foto

J74a77n 84A42n82d93r54l38e

9. 2. 2019 21:46

R^:-)

i kdyz ja bych teda ucitelku usetril. ale ja jsem zaujaty....

0 0
možnosti
JK

Také jsem zažíval umělecký rozpor a dilema a rozpolcenost, ale nakonec učitelka prostě musela dostat na budku... :-)

1 0
možnosti
Foto

;-D;-DR^ čiré potěšení...děkuju moc

1 0
možnosti
JK

Blog plný agrese a násilí a vám to dělá radost... mně ovšem taky :-)

2 0
možnosti
  • Počet článků 194
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 536x
Jsem jeden z mnoha.

Seznam rubrik