Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Helgu neznám, ale do zemědělství asi nebyla. :)) Roberta domu? Tohohle? Ale ne, to jeho divné chacha.... :))))

0 0
možnosti

On by ho ten smích přešel, až by dostal do ruky vidle... :-)

1 0
možnosti

D83a88v25i22d 78V32l23k

27. 2. 2019 7:33

Dobrý den kolego.Tak jsem Vás taky naštívil. Na oplátku, chtěl jsem vědět jak píše člověk , který se do mě opakovaně naváží pod mými blogy. Narozdíl od Vás, já Vás nemíním urážet. Takže jen si dovolím můj subjektivní pocit z tohoto Vašeho blogu?....................................................................

Ale nic. Kašlu na to. Tohle Vaše "NIC" nestojí už ani za písmenko navíc. Tak nashledanou.

0 0
možnosti

Děkuji za projevené sebeovládání :-)

0 0
možnosti

Vy jste potkal Helgu, že jó?:-D

0 0
možnosti

Ano, měla síťované punčochy a kydala hnůj :-)

1 0
možnosti

Ona je ta věta ale taková diskutabilní...sice dokáže rozetnout líbivý povrch a prozkoumat vnitřek avšak neřeší co pak? Může vzniknou problém, co s nelíbivým povrchem:-)

2 0
možnosti

Už přítomnost slova "nevím" v té geniální větě navozuje cimrmanovský výrok: "Nevíme sice nic, ale zato to víme přesně..." :-)

2 0
možnosti

:)))) moc jste mě pobavil!

0 0
možnosti
  • Počet článků 194
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 536x
Jsem jeden z mnoha.

Seznam rubrik