Diskuse

Úmrtí

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
IM

I76v39a 43M85a68r33k34o91v88á

10. 3. 2019 20:53

Připomněl jste mi: kamarádka vyprávěla, když se vrátili po válce z KT Osvětim, doma všichni řešili nedostatek vajec. Nebyly vejce. Oni přežili peklo, ale nikoho to nezajímalo, nebylo z čeho péct buchty.... A jede se dál... Tak to je.... Hezky jste to napsalR^:-)

1 0
možnosti
JK

Možná se jich dokonce ptali, jestli v té Osvětimi byla taky taková nouze o vajíčka...

1 0
možnosti
Foto

J27a15n40a 98M71a87j69o60v76á

10. 3. 2019 10:59

Tak i Aťka.... ach...

0 0
možnosti
JK

Zvládla to tady myslím pěkně... :-)

3 0
možnosti
NM

...vzpomínám na ni neb prvně jsem ji poslouchal a viděl na vystoupení a potom byla ta záhadná nehoda u které byl těžce zraněn J.Zíma...VV

0 0
možnosti
JK

Na paní Janouškovou se vzpomíná dobře :-)

1 0
možnosti
Foto

Vpro Aťku. Vpro Jardu.

0 0
možnosti
JK

Já jsem ještě neumřel, před chvílí jsem to kontroloval... :-)

4 0
možnosti

Díky za tento blog ze všech úhlů vidění, Jaroslave!

0 0
možnosti
JK

Nějaké úhly ještě určitě zbyly :-)

2 0
možnosti
Foto

Odešel člověk, milý člověk - Aťka Janoušková... A lidi? Jsou jen lidi... Žabo-myší spory je třeba brát s nadhledem. Dobré ráno, pane Jaroslave... :-)

0 0
možnosti
JK

Nadhledem jsem docela zásobený :-)

0 0
možnosti
JK

Moc často sem nechodím, ale Vás jsem vysloveně někde prošvihl. Pěkné zamyšlení na malém prostoru, hezkou neděli.

0 0
možnosti
JK

Úplně jsem to prošvihnutí cítil... :-)

0 0
možnosti
Foto

:-)dobré ráno neděle a JaroslaveR^

0 0
možnosti
JK

Přeji krásných devět nula nula, paní Radko :-)

0 0
možnosti
RE

A jak to Člověku pane po ránu pálí:-)R^

1 0
možnosti
JK

Teď jste mi připomněl, že mám ve skříni darovanou flašku domácí slivovice... :-)

2 0
možnosti
  • Počet článků 194
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 536x
Jsem jeden z mnoha.

Seznam rubrik