Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
IM

I10v57a 70M79a55r20k83o72v46á

12. 3. 2019 15:45

R^Teda Průša to má v hlavě dost srovnaný, toho je v Sedlárně škoda...:-)

1 0
možnosti
JK

Dostal pěstí a dál se uvidí... :-)

0 0
možnosti
FF

R^

Naštěstí to mám už odzkoušené a jelikož vím, že Průša může být kdekoliv a každý dobrý skutek pak může být po zásluze potrestán, prostě s tím počítám.

Tudíž, když sytím bezdomovce, usadím ho na dřevěnou pryčnu....asi tak;-)

1 0
možnosti
JK

Tak, kvalitní literatura má inspirovat a motivovat, takže počítám se zařazením mezi světové autory :-)

0 0
možnosti
Foto

R^:-)krásnej pes. Vy mi to nebudete věřit, Jaroslave...Ale v devět nula nula jsem Vám přála, aby Vám bylo hezky...no psovi taky...ale jsem to nestihla napsat. Tak jak? Cítil jste něco? Zkrátka chodit s Průšou...a vidět líp. Tři čárky v kosočtverci mu dělaly reklamu dávno...byl to von, že jo?

0 0
možnosti
JK

Ano, bylo kolem deváté, když se mi po hrudi rozlil takový zvláštní pocit štěstí... :-)

1 0
možnosti
JK

To si nemůže dovolit...

0 0
možnosti
Foto

R^R^R^ Bez pokrývky hlavy jsem Vás skoro nepoznal. Doufám, že za karmu nebudu potrestán?

0 0
možnosti
JK

To si vyjednejte s Průšou :-)

0 0
možnosti
JK

Ještě bych chtěl upozornit na novou fotku v profilu. Já jsem ten v červené bundě.

3 0
možnosti

Hezký! Ještě větší sympaťák než jsme si mysleli..:-)

Ale proč jste ukradl Rexe? (taky je to tedy fešák. Holt...jaký pán, takový pes!)

0 0
možnosti
JS

Tak jo, já to teda řeknu!

Dobře Vy! :)))))

0 0
možnosti
JK

Za tři... mně to stačí :-)

0 0
možnosti

Jaroslave, je to jasné! Průša je úchyl!

(kam Vy na ta písmenka chodíte?)

1 0
možnosti
JK

Průša je rozhodně úchyl, jak se můžete přesvědčit v předcházejících pěti stech osmdesáti sedmi případech... :-)

1 0
možnosti
JK

To máme dva palce, takže: Děkuji, děkuji :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 194
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 536x
Jsem jeden z mnoha.

Seznam rubrik