Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Průša má hlavu na správném místě.

0 0
možnosti
JK

A to samé vyžaduje od druhých... :-)

1 0
možnosti
FF

Tentokrát stojím za Průšou. To by totiž pak mohl říct každý, že je to Nývlt. Také nikdo nezmínil, jak daleko od místa činu, byla hlava nalezena. Což je kromě napasování také dost důležité.

0 0
možnosti
JK

Ano, není myslitelné, aby se hlava sama kutálela dejme tomu dva a půl kilometru... :-)

0 0
možnosti
Foto

A pasovala?;-DVy jste prostě živelR^

0 0
možnosti
JK

Ponechal jsem vážené čtenáře v mučivé nejistotě... :-)

0 0
možnosti
Foto

;-D;-D;-D já neznám kromě Vás a Káji T. nikoho, kdo by mě vždycky tak dokonale odrovnal;-DR^

1 0
možnosti
JK

Jaký si to uděláte... ne, vzpomněl jsem si, jak jste mi na tuto větu odpověděla posledně... ;-€

1 0
možnosti

Tedy, Jaroslave, Vy jste neuvěřitelnej!:-))))

(a nebo Průša)

Můj hlas pro Vás je dobrá investice!

2 0
možnosti
JK

Tak si to myslí politici: "Dejte mi svůj hlas a pak už mlčte navždy..." :-)

1 0
možnosti
VF

Jestli byla hlava dutá, byla použitelná pro větší množství nebožtíků, to nebyl důkaz.

1 0
možnosti
JK

Snad jen dělení na muže a ženy připadá v úvahu :-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 194
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 536x
Jsem jeden z mnoha.

Seznam rubrik