Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Pan Kroupa mi níže právem vytýká, že jsem ho v blogu nejmenoval. Dávám své slovo, že když budu příště psát o hlouposti a hloupých lidech, neopomenu ho jmenovat.

0 0
možnosti
Foto

Pro hlupáka každý hloupý...:-)

0 0
možnosti

;-DR^Jsem jen vcelku překvapen, že zatím nevznikl odvetný článek...

0 0
možnosti

To je vedlejší... velice rád Vás tady po velmi dlouhé době vidím :-)

0 0
možnosti
Foto

Vy ani nemáte koule na to, abyste mě v blogu jmenoval, vy hrdino schovaný za vlčáka:-). Ano, napsal jsem včera panu Kvapilovi o mojí a jeho karmě, protože mě pan Kvapil několikrát v diskusi školil, jak je můj blog stylisticky blbý. Tak jsem se pro zajímavost mrknul na karmu jeho, když je takový odborník na to, jak se má psát, aby to lidé ocenili, a zjistil jsem, že tento pán není ani zdaleka tak oblíbený, respektive jeho blogy, jako jsem na tom u čtenářů já. Mimochodem ten blog, který se mi dle pana Kvapila stylisticky nepovedl, má karmu bezmála 44... Ano, zároveň stále trvám na tom, že nepíšu primárně pro karmu, ale když byl pan Kvapil tak neodbytný, tak jsem mu tento lehce ověřitelný ukazatel - karmu, trošku poťukal o hlavu. A vy jste přispěchal a přidal jste si, jako samozřejmě vždy, když se do mě můžete strefit. Nikdo vás nenutí číst ani moje blogy, ani moje knížky, ostatně vše je o subjektivním vkusu, to, že se něco nelíbí vám neznamená, že se to nemůže líbit nikomu jinému. Vy jste jen takový malý okopávač kotníků. Tak si to užívejte a příště mě klidně jmenuje, nebojte se, já vás nezbiju:-)

0 0
možnosti
Foto

Jste si jist, že autor měl na mysli, ba ž výhradně, toliko Vás?;-)

0 0
možnosti
Foto

R^ Asi i tak. Tedy tu jedni, tu druzí. Ti i oni si skládají své pucle, převážně pak k obrazu svému. Ale to nejen na těchto stránkách:-)

0 0
možnosti

Ono to asi není v silách běžného člověka, aby si do toho obrazu nepromítl sám sebe. Jen by sám sebe neměl považovat za zákonodárce. :-)

1 0
možnosti
Foto

Ano. Také přidám jeden nešvar - že někdo pořád čte dokola články od jednoho autora, aby mu pořád dokola psal, jak je příšerný, jak má blbý názory, je fanatik, a pokud už by náhodou napsal něco, s čím by se dalo souhlasit, tak je to zase blbě a je úplně neschopný, protože "jiní lidé by to napsali stručněji, trefněji, výstižněji".

Ale bude stále dokola otevírat články autora, kterým opovrhuje, i vším, co píše. Upřímně si myslím, že jsou tito lidé placení, aby skrze diskuze ovlivňovali myšlení lidí, protože mnoho lidí zajímá spíše právě diskuze pod články, než samotné články. A tito diskutéři s tím kalkulují.

0 1
možnosti

Pak si z nich třeba udělat nekonečný zdroj zábavy :-)

1 0
možnosti
Foto

Co si budeme nalhávat, blog je jedno velké shromaždistě téch, co mají dvě díry do nosu, umí sednout ke klávesnici a rozhodli se spojit síly s nakladatelstvím...miliontým v řadě, aby se vydalo. A prsilo se... Nic to ve funkčnosti opravdu té kvalitní literární branže nikam neposouvá, z devadesáti devíti procent žvásty bez hloubky, vždycky tady žasnu, kdo je spisovatel, spisovatelka...kdo básník, kdy se prsí verši jako ukradenými melancholikům dob Nerudy. V 21.století:)))...Ale vy se mèjte na pozoru. Potkal jste spisovatele nebo spisovatelku. Jediná spisovatelka tu byla pani Svozilová...klobouk dolů, a dalšími ...kdo pochopili, že na současný přehuštěný a zavalený svět se musí groteskou, je Karel Trčálek a Vy. To myslim vážně. A nepísu to sem prvně...Takže tady mi mohou defilovat ženy muži i blogem podporovaní a podpořené...samovychvalovací...a bohužel. Honění si triček a za tím systém Troškovic sena...

0 0
možnosti
Foto

Reaguji i v souvislosti s tím, že mi nedávno jedna nejmenovaná dáma v klobouku vysvětlovala, źe jsem si ke své vlastní škodě, bohužel, bohužel nepřečetla její knihu, skvělou knihu, právě vydanou...šup sem odkaz:))) a že jsem tedy husa:)) Bohužel kniha se prodává a utahuje se na ni i přes tu takzvanou nudli, jíž se říká názor v prosté diskuzi. A ty bohužel, opravdu bohužel znám;))Budu husa dál. Ráda:)

0 0
možnosti
Foto

Zdravím, netuším s kým jste se dostal do křížku, ale mám dojem, že těm potřebným tohle nedojde. Karma skutečně nesvědčí o ničem, může ji mít i dobrý blog, ale je to spíš výjimka. Stejně tak dnes má zelenou v nakladatelstvých spotřební materiál před literaturou. Nepohoršuje mě to, ale beru to jako fakt.

0 0
možnosti

Ježkovy voči, "do křížku"... to tak není! To by musela být s prominutím jiná úroveň, tady z toho mám jen tu perverzní zábavu, jak jsem psal :-)

3 0
možnosti
  • Počet článků 194
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 536x
Jsem jeden z mnoha.

Seznam rubrik